Bruk i baljan
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Forum för Bruk i Baljan

HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

Välkommen till Nittonhundra!

Go down 
AuthorMessage
Sara

Sara

Välkommen till Nittonhundra! Empty
PostSubject: Välkommen till Nittonhundra!   Välkommen till Nittonhundra! EmptyFri Mar 07, 2014 8:37 pm

Bruk i baljan är mycket stolta att kunna presentera den fristående uppföljaren till Lilla Lugnet: Nittonhundra -Ett lajv i slutet av ett århundrade eller i början av ett nytt

Här kommer arrangörerna att lägga upp information om hur arbetet fortgår, viktiga meddelanden och annat intressant. Mycket välkomna!

---

Bruk i baljan is very proud to present the independent sequel to Lilla Lugnet: Nittonhundra -A larp at the end of a century or at the beginning of a new one

Here, the organizers will publish information about the progress of the work, important messages and other interesting things. Very Welcome!
Back to top Go down
http://www.brukibaljan.com

Välkommen till Nittonhundra!
Page 1 of 1